Foarte putini designeri romani reusesc sa isi vanda singuri produsele, piata modei fiind inca tanara. Magazinul online Casual Wear, o investitie de 40.000 euro, vine in ajutorul designerilor talentati, pe care ii lanseaza in moda.

Casual Wear se bazeaza pe un concept nou in piata. “Intotdeauna un tanar designer vine cu viziunea sa asupra modei - cu un nou stil, o abordare proprie, originala. In plus, tinerii designeri fac haine unicat, pe care nu le vei vedea la doua persoane; cu toate acestea, foarte multi nu reusesc sa se promoveze si sa-si vanda singuri produsele, deoarece nu stiu sau nu au posibilitatea sa faca acest lucru.

Aici intervenim noi, cautam talente pe care le ajutam sa se lanseze in moda si sa-si faca cunoscute creatiile”, explica Alexandra Pisaru, fondatoarea magazinului online prin intermediul caruia designerii romani isi vand cele mai noi colectii.

Pana in momentul de fata, Pisaru, care anterior a ocupat o functie de conducere intr-o companie din domeniul textile, a investit aproximativ 40.000 euro in businessul sau, bani care s-au indreptat catre zona de achizitii si marketing online. Aceasta estimeaza ca va ajunge pe breakeven in 12 – 18 luni.

“Promovam ceva nou in piata, drept pentru care este nevoie sa treaca o perioada de timp pana vom ajunge la rezultate. Insa prognozez ca, pana la finele anului, vom inregistra afaceri de circa 100.000 euro”, spune ea.

Citeste integral pe wall-street.ro


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.