Nivelul mediu al stabilitatii serviciilor de comunicatii GTS Telecom furnizate clientilor in primul semestru al anului curent a fost de 99,91%, iar timpul mediu total cumulat de nefunctionare al serviciilor a fost pentru intregul semestru de 234,57 de minute.
Conform standardelor internationale in domeniu si normelor Autoritatii Nationale de Reglementare in Comunicatii (ANRC), stabilitatea, sau continuitatea unui serviciu de comunicatii, este parametru contractual si trebuie garantat de catre toti furnizorii de servicii de comunicatii. Stabilitatea serviciilor de comunicatii furnizate de GTS Telecom tuturor clientilor in primul semestru al anului 2005 a atins valoarea de 99,91%. In valori absolute, timpul total cumulat de ne-functionare a serviciilor GTS Telecom, masurat la interfata de conectare a clientilor, a fost in primul semestru al anului 2005 de 234,57 minute.

"Calitatea si stabilitatea sunt parametrii contractuali pentru orice solutie de comunicatii de date sau Internet instalam la clienti, indiferent de domeniul de activitate sau dimensiunea companiei." a declarat dl. Dan Mihaescu, Coutry Manager GTS Telecom. "Compania noastra raporteaza lunar si in cazul nerespectarii parametrilor contractuali, plateste penalitati clientilor." a mai spus domnia sa.


Despre autor:

Wall-Street

Sursa: Wall-Street


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.