Multi dintre turistii straini ne ocolesc si pentru ca la noi nu beneficiaza de pachete all inclusive. Cu bratara de pe mina, turistii au acces gratuit la o sumedenie de servicii suplimentare.
Oferta turistica a hotelierilor romani este departe de a satisface cerintele turistilor occidentali. Lucru care se poate deduce si din numarul mic al strainilor care cauta nisipul de Romania, pentru ca politica managerilor de hoteluri nu ia in calcul, preferintele strainilor. Lipsa pachetelor turistice all inclusive din ofertele hotelurilor este un argument. Pe litoral exista un singur hotel care ofera asa ceva.
La ei e popular
In strainatate, sistemul all inclusive este raspindit. Tarile din apropiere, concurente directe pe piata turistica, precum Turcia sau Bulgaria, au implementat acest sistem. Cei care cumpara un astfel de pachet primesc o bratara, ca semn distinctiv fata de ceilalti clienti ai hotelului. Sistemul este foarte popular in rindul strainilor. "Aproximativ 60% dintre turistii occidentali sint clienti de all inclusive. Atita timp cit nu le vom oferi acest lucru, acei 60% nu vor veni in Romania", spune Vasile Glavan, directorul unei agentii de turism.
La noi e aproape unicat
Operatorii din Romania nu au acces, din start, la turistii din acest procent. Pe litoralul romanesc doar hotelul Tismana ofera acest pachet. "Am incheiat un parteneriat cu touroperatorul ITS si am primit de la acesta chiar o finantare pentru a construi dotarile necesare. Prin contract, am 200 de turisti straini la fiecare serie de cazare", spune Elena Stan, proprietarul hotelului. "Mai exista la munte citeva hoteluri, foarte putine, care au oferte de all inclusive pentru piata externa", declara Dragos Raducan, secretar general al Federatiei Patronatelor din Turism. Acesta considera ca hotelierii nu agreeaza all inclusive, deoarece mincarea este scumpa, dar si din cauza mentalitatii. Altii opineaza insa ca hotelierii se bazeaza mai mult pe turismul intern si de weekend, mai putin banos, dar si cu clienti mai putin pretentiosi.
Ce este all inclusive
Pachetul all inclusive face ca turistul sa nu mai aiba nevoie sa iasa din hotel. Acesta cuprinde, in primul rind, cazarea si cele trei mese principale in sistem de bufet suedez. Pe linga acestea, trebuie sa existe un bufet de unde turistul sa poata lua, intre mese, daca vrea, produse precum pizza, spaghete, cartofi prajiti, salate sau inghetata. De asemenea, in pretul pachetului mai sint incluse cafeaua, bauturile racoritoare si bauturile alcoolice produse in tara respectiva. Se platesc doar bauturile alcoolice de import. De asemenea, turistul are acces gratuit la piscina hotelului. Cei care au copii scapa de o grija. Hotelul are angajati care au grija de copii in diverse moduri: ii invata sa danseze, le prezinta scenete etc.
Despre autor:
Sursa: Cotidianul
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Spațiile verzi și eficiența energetică, viziunea pentru un București sustenabil
Sursa: green.start-up.ro
-
Dan Mihăescu: Ce trebuie să știe fondatorii despre GapMinder Fund II?
Sursa: start-up.ro
-
Secretele vedetelor de la Hollywood pentru un machiaj impecabil. Tehnici și...
Sursa: garbo.ro
-
Venituri de peste 300 de milioane de euro pentru Jumbo, în 2023. Care sunt...
Sursa: retail.ro
-
Cum se poate evita insolvența. Expertul care s-a ocupat de cazul Blue Air:...
Sursa: wall-street.ro
-
Afirmații delirante din partea unui preot: femeile agresate se*ual trebuie să...
Sursa: kudika.ro
-
UniCredit vede oportunități de consolidare în România
Sursa: futurebanking.ro