Compania low-cost Blue Air este implicata, potrivit Tribunalului Bucuresti, in mai multe procese pentru neplata datoriilor catre numerosi furnizori si creditori.

Un prim proces este cel cu compania de leasing operational, AWAS, de la care operatorul low-cost a imprumutat aeronave Boeing 737, scrie Wall-Street.ro.

AWAS a dat in judecata linia cu tarife scazute pentru neplata ratelor de leasing, care se ridica, potrivit surselor din piata, la circa 200.000 euro pe luna.

In martie, si compania aeriana de linie Carpatair a cerut la Tribunalul Bucuresti insolventa companiei Blue Air, sustinand ca are o datorie neachitata din luna septembrie a anului trecut in valoare de 30.000 euro. Potrivit Blue Air, compania a platit datoria catre operatorul de linie.

De asemenea, linia aeriana este in proces cu KG Aircraft Rotables, firma care se ocupa de furnizarea si reparatia componentelor rotative ale aeronavelor, dar si cu banca Wells Fargo Bank, cu sediul central in San Francisco.

Oficialii companiei sustin ca Blue Air nu are in prezent nicio datorie la bugetul de stat. ”Suntem constienti de situatia dificila in care se afla bugetul de stat, precum si importanta companiei Blue Air pentru economia Romaniei, motiv pentru care am ales sa consideram plata datoriilor catre stat ca prioritate absoluta. Aceasta a insemnat din pacate o intarziere a platilor catre furnizori, pe care o gestionam cat mai rapid cu putinta. Mentionam ca in prezent bilantul datoriilor la ANAF este zero”, adauga coducerea Blue Air.

Mai multe detalii despre situatia in care se afla Blue Air cititi pe Wall-Street.ro.


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.