Datorita performantelor inregisrate anul trecut, BRD - Societe Generale a primit din partea "Euromoney Magazine" premiul pentru cea mai buna banca din Romania.

Banca a avut rezultate financiare excelente anul trecut, obtinand un profit net mai mare cu 55 la suta comparativ cu cel din anul anterior si unul dintre cele mai ridicate niveluri ale ROE (rentabilitatea fondurilor proprii) din regiune, de 30 la suta.

BRD s-a remarcat prin strategia incisiva de dezvoltare a segmentului de retail, in 2004, banca deschizand 42 noi agentii in cadrul unui program inovator de densificare a retelei de unitati.

Lansat in octombrie 2004, proiectul BRD Express a definit un concept nou de agenie bancara in relatia cu clientii persoane fizice, care se bazeaza pe proximitatea fata de clientela potentiala, simplitatea si rapiditatea operatiunilor sau confortul clientului.

Citeste si:

Agentiile BRD Express beneficiaza de ghiseul universal, care proceseaza toata gama operatiunilor curente prin proceduri de lucru simplificate, printre actiunile care au contat ca argumente pentru acordarea acestui premiu s-au numarat infiintarea primei filiale bancare specializata in consumer finance - BRD Finance Credit de Consum, precum si lansarea celui mai popular serviciu de internet banking din Romania - BRD-Net.

Tendinta de crestere a activitatii bancii a fost confirmata in primul trimestru din 2005 de obtinerea unor rezultate financiare exceptionale, banca obtinand, in primele trei luni ale acestui an, un profit net de aproape 40 de milioane de euro, de asemenea, rentabilitatea fondurilor proprii (Return on Equity) a fost in primul trimestru al acestui an de 42 de procente.

BRD - Groupe Societe Generale are peste 1.600.000 de clienti si opereaza o retea de peste 220 de unitati, totalul activelor fiind de aproximativ 3,6 miliarde de euro.