Peste 250 de participanti la Conferinta Internationala "Marketing In Direct" din 21 octombrie au primit un voucher cu discount in valoare de 1.000 de Euro la programul Executive MBA oferit de prestigioasa facultate City College, Facultatea Internationala a Universitatii Sheffield.
Programul EMBA Sheffield este predat cu succes in Marea Britanie de mai bine de 50 de ani, iar din 2006 este oferit si in Bucuresti, avand in fiecare an 2 grupe a cate 30 de cursanti top si middle management.

Cei care vor sa se inscrie trebuie, printre altele, sa detina o diploma de licenta din partea unei institutii acreditate, sa aiba o experienta profesionala de minimum 3-5 ani si sa aiba cunostinte avansate de limba engleza, intrucat aceasta este limba in care sunt predate toate cursurile.

Sheffield este singura universitate de prestigiu international, prezenta direct in Romania, fara asociere cu o universitate locala. De asemenea, este singura universitate britanica de elita, prezenta in tara cu profesori atat din Marea Britanie, cat si din Canada, SUA si Grecia, toti avand studiile in Marea Britanie si practica profesionala exercitata in diverse tari.

"In cadrul Conferintei <<Marketing in Direct>> am gasit oportunitatea de a comunica direct cu potentialii nostri cursanti, avand in vedere ca programul EMBA Sheffield atrage tipuri diferite de manageri, de la cei care lucreaza in servicii, la cei care lucreaza in productie, experienta profesionala a acestora fiind, in medie, de 8-9 ani. Cursantii din Bucuresti sunt, in general, middle si top manageri, cu o medie de varsta de 30-35 de ani, care lucreaza in domenii precum cel bancar, retail, advertising si comunicare, iar la Conferinta am avut ocazia sa cunosc o parte semnificativa dintre acestia", spune Alina Vasile, Country Manager, City-University of Sheffield.

Sub sloganul "Dau un regat pentru un cal!" prima editie a Conferintei "Marketing in Direct" a reunit 17 experti internationali si locali, care au sustinut intr-un mod interactiv si carismatic prezentari si workshop-uri cu scopul unei mai bune intelegeri a marketingului direct.

Evenimentul a fost sustinut de AME design, Angels Promotions, Atip Design, AVON, Carte Noire si Toblerone, City College – Universitatea Sheffield, Digital Audio Xpert, Euroanswer, Intercontinental, Media Image Monitoring, Paralela 45, RPG Security, TCE Logistica, Vincon. Partenerii media au fost AdPlayers, Calendar Evenimente, Cariere, Centrul de Presa, Comunicatii Mobile, Hotnews, IQAds, PRwave, Rol.ro, Wall Street si 9AM.


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.