Targetul fixat pentru vanzarile acestui parfum este cu 30% mai mare decat cel stabilit pentru Giordani Gold, cel mai bine vandut parfum al filialei locale a producatorului suedez de cosmetice, insa Monica Tatoiu declara ca nu poate da inca cifre cu privire la acest aspect.
“Pot confirma ca in urma evenimentului de lansarea au aparut deja comenzi, desi se preconiza inceperea vanzarii din 25 octombrie. Asadar, am ales un grup de consultanti VIP care au acces la comenzi incepand de luni 5 octombrie”.
In ceea ce priveste lansarea unui produs din clasa premium in contextual crizei economice, Monica Tatoiu considera ca momentul este unul bun pentru Oriflame, in conditiile in care compania a inregistrat anul trecut la nivel mondial o crestere a veniturilor de 25%, iar in primul semestru al acestui an a crescut cu 10% pe o piata in declin, urcand in topul mondial al brandurilor cosmetice pe locul 18, de pe pozitia 21.
Compania Oriflame este prezenta pe piata din Romania incepand din anul 1995, ajungand in 2008 la o cifra de afaceri de 122,6 milioane lei.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
YAYA Baby Food - cum creezi o afacere din mâncare sănătoasă pentru bebeluși
Sursa: start-up.ro
-
Inițiativa europeană prin care România ar putea recicla mai eficient sticla
Sursa: green.start-up.ro
-
Laura Olaru, antreprenoarea care a pariat totul pe genți: Trebuie să fii un...
Sursa: retail.ro
-
Care este ziua ta norocoasă în săptămâna 1-7 aprilie în funcție de zodie
Sursa: garbo.ro
-
Copiii ne sunt „datori” toată viața?
Sursa: kudika.ro
-
Ce aduce scăderea IRCC?
Sursa: futurebanking.ro
-
Principalul adversar al Comisiei Europene au devenit stick-urile de fumat...
Sursa: wall-street.ro