Business 3 Iulie 2009 14:50
Daca productia nu mai reprezinta o ramura atractiva pentru oamenii de afaceri romani, retailul a castigat procente insemnate la capitolul investitii.
In ultimele luni, conform cererilor inregistrate de consultantii EuroMetropola, restaurantele tin capul de afis in ceea ce priveste volumul de solicitari. Astfel, zona de Nord a Capitalei prezinta interes nu numai pentru segmentul rezidential, dar si pentru acest gen de activitate comerciala, cele mai cautate fiind locatiile luxoase, in special vilele care detin si curte, amplasate in zone precum Dorobanti Capitale, Primaverii sau Herastrau.

"Cererile pentru spatii comerciale care vizeaza functionarea de restaurant vin intr-un moment de piata care aparent nu ofera foarte multe posibilitati. Surprinzator, clientii care se adreseaza companiei noastre in ceea ce priveste acest segment imobiliar sunt atat companii care doresc sa isi extinda activitatea, cat si firme care debuteaza in acest domeniu al ospitalitatii. Proprietatile exclusiviste, locatiile ultracentrale, precum si bugetele alocate pentru acest tip de afacere, ne fac sa credem ca restaurantele reprezinta acum business-ul cel mai profitabil", sustin consultantii EuroMetropola.

Pe locul doi in topul investitiilor sunt saloanele de evenimente, urmate indeaproape de salile de fitness si aerobic, precum si de cafenele.

Si daca industria auto a avut de suferit in urma contextului economic global, serviciile de after-sales (service-urile si spalatoriile) tind sa castige tot mai mult teren, subliniaza specialistii EuroMetropola.


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.