"Cererile pentru spatii comerciale care vizeaza functionarea de restaurant vin intr-un moment de piata care aparent nu ofera foarte multe posibilitati. Surprinzator, clientii care se adreseaza companiei noastre in ceea ce priveste acest segment imobiliar sunt atat companii care doresc sa isi extinda activitatea, cat si firme care debuteaza in acest domeniu al ospitalitatii. Proprietatile exclusiviste, locatiile ultracentrale, precum si bugetele alocate pentru acest tip de afacere, ne fac sa credem ca restaurantele reprezinta acum business-ul cel mai profitabil", sustin consultantii EuroMetropola.
Pe locul doi in topul investitiilor sunt saloanele de evenimente, urmate indeaproape de salile de fitness si aerobic, precum si de cafenele.
Si daca industria auto a avut de suferit in urma contextului economic global, serviciile de after-sales (service-urile si spalatoriile) tind sa castige tot mai mult teren, subliniaza specialistii EuroMetropola.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
Femeia care rescrie felul în care copiii învață să vorbească
Sursa: start-up.ro
-
5 jocuri de jucat cu copiii în zilele ploioase
Sursa: garbo.ro
-
Oana Radu a pierdut în instanță în fața fostului soț, Cătălin Dobrescu!...
Sursa: kudika.ro
-
Patronatele Bancare și federațiile sindicale au semnat noul Contract Colectiv...
Sursa: futurebanking.ro
-
Răzvan Ghenu, Arggo: Ne confruntăm cu din ce în ce mai multe atacuri cibernetice
Sursa: retail.ro
-
Soarele răsare din Vestul României: Județul Arad pregătește un nou parc...
Sursa: wall-street.ro