Este rezultatul unei atitudini consecvente a grupului de presa de a promova un jurnalism de calitate, orientat tot timpul spre marile teme de pe agenda romanilor care ne sunt telespectatori, cititori, ascultatori.
O data pe luna, toate produsele jurnalistice ale grupului vor arbora culoarea verde, in diferite elemente grafice specifice si vor rezerva un spatiu editorial consistent temelor legate de impaduriri si oprirea defrisarilor, de reducera poluarii si salvarea ariilor protejate, de surse alternative de energie si stoparea desertificarii Romaniei.

Codul Verde instaurat de Realitatea-Catavencu ii va aduce alaturi pe jurnalistii grupului si pe toti romanii care se simt, la randul lor, revoltati si responsabili, care vor si pot sa preia initiativa si sa se constituie intr-o comunitate a celor ce iubesc pur si simplu Romania.

Zecile de mii de mesaje ale cititorilor, telespectatorilor sau ascultatorilor nostri dovedesc, in fiecare zi, ca suntem foarte multi cei carora le pasa.

Codul Verde instaurat de Realitatea-Catavencu va include si o serie de actiuni publice de amploare, care exced statutul preocuparilor jurnalistice curente. Prima dintre ele este “Romania prinde radacini”, o campanie initiata de Realitatea TV. Pe 16, 17 si 18 octombrie, Realitatea TV impreuna cu partenerii RNP Romsilva, MaiMultVerde si Petrom vor impaduri 3 judete din Moldova, afectate de inundatiile din iulie din acest an.