“Ma bucur enorm ca primul proiect al noii divizii Cohn&Jansen WWW a fost apreciat si a castigat acest premiu. Si ma bucura faptul ca industria online a sustinut acest proiect, ceea ce vine si ca o recunoastere a valorii echipei noastre. Cohn& Jansen WWW a aparut cumva natural, am dorit sa le oferim clientilor nostri noi solutii de comunicare iar internetul este zona cea mai ofertanta din toate punctele de vedere.

Acest premiu este foarte important pentru noi, pentru ca putine noi intreprinderi au sansa sa iasa pe piata cu un premiu la cateva luni de la infiintare. Este cumva si lansarea oficiala diviziei Cohn&Jansen WWW.

II multumim lui Cristian Manafu pentru invitatie si multumim tuturor bloggerilor implicati in proiect. Am avut ocazia sa cunoastem oameni incredibil de interesanti si ne-am facut multi prieteni de la care am invatat si invatam in continuare lucruri noi “, a declarat Carmen Simion, Managerul diviziei Cohn&Jansen WWW.

Proiectul Generatia A4 face parte din campania de comunicare integrata implementata de Porsche Romania în colaborare cu agentia Cohn&Jansen|Ashley&Holmes pentru lansarea noului Audi A4 in Romania.

Campania a beneficiat de o componenta online unica la momentul debutului: prima campanie de “test drive blogging” din Romania. De altfel, si sloganul a fost creat special pentru piata din Romania: “Noul Audi A4. Reseteaza standarele.” Generatia4 este campania care a deschis un drum nou, cel al advertising-ului interactiv. Campania a fost sus■inutŃ pe langa componenta de online, de BTL, print, TV ║i outdoor.

Citeste si:

“ Ne onoreaza acest premiu pentru ca Webstock Awards este primul eveniment dedicat noului val al internetului, web 2.0. Pentru Cohn&Jansen WWW locul 1 la Webstock Awards inseamna recunoasterea unei idei simple, implementate eficient si plecand de la o strategie de comunicare adaptata practicilor internetului 2.0. Pe de alta parte, premiul ne si obliga. Ne-am fixat niste obiective foarte inalte inca de la primul proiect si urmatoarele trebuie sa fie macar la fel de bune », Alex Borsan, Online Manager, Cohn&Jansen WWW.

Bloggerii implica■i in campania Generatia A4 au generat peste 100 de articole, care la randul lor au generat peste 500 de comentarii. Campania a inregistrat peste 20 de articole relevante online si alte cateva zeci reflectate in principal prin site-urile de bloggeri.

Au aparut articole inclusiv in Moldova si pe blog-urile interna■ionale ale bloggerilor romani. Toate articolele au fost publicate si in site-ul campaniei. Campania a inregistrat de asemenea peste 100 de solictari de drive test. Desi campania s-a incheiat demult, inca se mai primesc formulare de inscriere la drive test.

Din partea Porsche Romania au fost implicati in proiect: Mihai Halmagianu (Director Marca Audi) si Tatiana Stroescu (Marketing & Communication Manager Audi), iar din partea Cohn & Jansen | Ashley Holmes: Carmen Simion (Manager Cohn&Jansen WWW), Victor Buta (Online Director), Alex Borsan (Online Manager), Ionut Popescu (Art Director), Radu Constantinescu (Copywriter).