“Avem o cota de piata de 70-80%, care se datoreaza si numarului de 53 de magazine pe care le detinem in prezent”, a declarat, pentru Wall-Street, Dana Sofia, director de marketing in cadrul Gamabell Exim.
Reprezentantii Meli Melo-Paris apreciaza o crestere anuala de 10-15% pentru piata bijuteriilor si accesoriilor fantezie, animata de interesul publicului feminin pentru tendintele modei si imagine.
“Piata bijuteriilor si accesoriilor fantezie din Romania valoreaza circa 19 milioane euro, tinand cont ca femeia moderna, exigenta si sofisticata este informata si interesata sa investeasca in imaginea proprie”, a mai spus Dana Sofia.
Despre autor:
Citeste articolul integral in Wall-Street
Sursa: Wall-Street
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
She's Next: femeile adună mai ușor oameni. Cum se aplică asta în antreprenoriat?
Sursa: start-up.ro
-
Cora devine Carrefour: până la începutul lunii mai toate hipermarketurile vor...
Sursa: retail.ro
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
Creștere de 40% a portofoliului Ecofinance România
Sursa: futurebanking.ro
-
De ce te lasă Dumnezeu să urli de durere?
Sursa: garbo.ro
-
Sondaj Libris: Când, unde, cât și de ce citesc românii. Ce buget alocă lunar...
Sursa: wall-street.ro
-
Oracolul Îngerilor: Ce mesaj are Îngerul Păzitor pentru 24 aprilie?
Sursa: kudika.ro