A inceput cu o investitie de 150.000 de euro, iar acest pas a generat o cifra de afaceri semnificativa pentru un start-up: jumatate de milion de euro in 2007. Despre modelul de business al unui club de biliard si marjele de profit din aceasta piata, cititi in suplimentul Start-Up Wall-Street.

Despre biliard si London Club

"Urmarisem campinonatul mondial de snooker la TV si m-am simtit atras de acest sport, drept pentru care am inceput planul de afacere fara ezitare si am crescut in trei ani de zile cat sa devenim un jucator recunoscut pe piata", povesteste Florin Udriste, proprietarul London Club, unul dintre cele mai cunoscute cluburi de biliard din Capitala.

Initial, s-au investit in jur de 150.000 euro in afacere, iar suma a generat de-a lungul timpului o cifra de afaceri semnificativa pentru un start-up: jumatate de milion de euro in 2007. Pentru anul in curs, clubul de biliard isi propune sa atinga apogeul existentei sale pe piata si sa-si mareasca cifra de afaceri cu 10%.

"Acesta este un nivel standard pe care il poate scoate London Club, iar asta se intampla din cauza faptului ca exista un numar maxim de mese la care se joaca in functie de spatiul pe care il avem la dispozitie si un interval bine stabilit zilnic"
, declara Udriste. In ceea ce priveste profitul scos, lunile de vara aduc o treime din veniturile totale anuale.

Mesele sunt inchiriate, in general, pe tot parcursul zilei, de la 9 dimineata, de cand clubul este deschis si pana la 3 noaptea.

Detalii despre evolutia acestui tip de business gasiti aici.


Despre autor:

Wall-Street

Citeste articolul integral in Wall-Street

Sursa: Wall-Street


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.