Asheesh Advani, specialist in antreprenoriat, prezinta trei cai obiective prin care un antreprenor poate mari profitabiliatea unui start-up, potrivit site-ului specializat Entrepreneur.com.
  • Creati o fundatie sanatoasa a afacerii dumneavoastra prin combinarea entuziasmului cu corectitudinea.

Antreprenorii tind mereu sa exagereze succesul afacerii lor, mai ales cand vorbesc cu investitorii de start-up-uri. Ei exagereaza potentialul pe piata al produselor lor pentru a gasi parteneri de distributie. Ei exagereaza soliditatea strategiei lor pentru a angaja lucratori. Construirea unei afaceri fara exagerari nu este usoara, dar exista o delimitare clara intre exagerarea optimistica si minciunile desavarsite. Specialistii in domeniu va sugereaza cateva cai care sa va ajute sa va inaltati start-up-ul fara a va vinde sufletul sau a croi o panza de minciuni.

  • Dezvoltati proiectii financiare care sunt inradacinate in adoptari verificabile.

De obicei, firmele cu capital de risc si investitorii de start-up-uri (“angel investors”) vor sa vada proiectii financiare care se ridica repede. Adesea, antreprenorii se simt obligati sa exagereze proiectiile pentru a arata ca afacerea lor poate atinge un miliard de dolari pe valoarea pietei in cativa ani. Nu exista niciun punct pentru crearea unui set de proiectii care nu sunt bazate pe o realitate. O modalitate prin care sa creati proiectii realiste este sa incepeti cu un avocat care sa poate discuta si dezbate cu investitorii.


Despre autor:

Wall-Street

Citeste articolul integral in Wall-Street

Sursa: Wall-Street


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.