Succesul unui blog este dat de implicarea comunitatii pe care o genereaza, a precizat, vineri, in cadrul festivalului Webstock, Community Managerul Yahoo Romania, Bobby Voicu.

"Un element foarte important in succesul blog-urilor este modul in care ai grija de comunitate", a mai adaugat Bobby Voicu. Celelalte doua lucruri care contribuie la promovarea unui blog sunt perseverenta si gradul de implicare a celor care au blog-uri in subiectele pe care le posteaza. Cu toate acestea, comunitatea este acea componenta care poate promova un blog mai bine decat orice alt instrument.

"Se stie deja ca recomandarea oricaror site-uri sau blog-uri prin 'word of mouth' este una dintre cele mai eficiente cai, iar acest lucru este posibil doar in masura in care exista o comunitate care te urmareste", a mai spus Voicu, citat de NewsIn.

Potrivit lui Bobby Voicu, comunitatea are rolul de a corecta, de a oferi credibilitate unui blog, rol de cenzura, dar si de arbitru. În acest sens, Voicu a sugerat posesorilor de blog sa initieze intalniri cu membrii comunitatii generate de bloguri, dar si intretinerea unor relatii stranse cu cititorii.


Despre autor:

Wall-Street

Citeste articolul integral in Wall-Street

Sursa: Wall-Street


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.