Anul trecut, petrecerea romaneasca a setat noi standarde la capitolul distractie si a demonstrat ca romanii stiu sa petreaca fara sa fie deranjati de frig sau ploaie. Si pentru ca petrecerea romaneasca tine pana in zori, anul acesta Ursus, Jack Daniels, Finlandia si vinurile de la Cramele Halewood ii vor incalzi pe romani si pe colegii lor europeni, iar Delaco le va potoli foamea.

“Publicitari, clienti si jurnalisti din toata Europa se intalnesc sa petreaca si sa impartaseasca din experienta competitiei in aceasta seara romaneasca, iar pentru toti, Jack Daniel’s este ingredientul ideal care deschide conversatiile. Jack Daniel’s este istorie si va fi intotdeuna alaturi de cei ce scriu istoria. Pentru ca in 2007 petrecerea romaneasca de la Golden Drum a fost memorabila, Jack ramane aproape de seara dedicata Romaniei si in acest an”
este de parere Mugur Nicolae, Brand Manager Jack Daniels.

Muzica buna, bautura din belsug, discutiile despre publicitate si efervescenta competitiei vor crea exact atmosfera de care are nevoie o petrecere pe cinste.

„Finlandia va aduce un strop de puritate in petrecerea romaneasca de la Portoroz. Suntem acolo pentru ca, petrecerile romanesti, fie ele in Slovenia sau oriunde in lume, degaja energie si optimism, la fel ca scurta vara polara – parte integranta din Finlandia Vodka” completeaza Mihail Stanciu, Brand Manager Finlandia.
Petrecerea romaneasca va continua traditia si va aduna cei mai multi publicitari, oferind astfel o avanpremiera a ceea ce urmeaza sa se desfasoare in februarie la Brasov, la editia aniversara a festivalului AdPrint.