Acumulatorul intern de 16 kWh asigura o autonomie de aproximativ 40 mile, iar dupa consumarea acestuia, Volt isi continua linistit drumul gratie unui generator care utilizeaza motorina pentru a alimenta motorul electric E85, dar si pentru a incarca bateria din mers!
Motorul lui Volt livreaza o putere echivalenta cu 150 CP, in conditiile unui zgomot emis aproape inexistent. Multi vor considera acest aspect drept un neajuns, dorind o masina care sa toarca precum un Maserati.
Insa pe viitor ar fi bine daca autovehiculele nu ar polua nici prin noxe, dar nici prin zgomot.
Galeria foto o gasiti aici.
Despre autor:
Citeste articolul integral in PlugIn
Sursa: PlugIn
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Spațiile verzi și eficiența energetică, viziunea pentru un București sustenabil
Sursa: green.start-up.ro
-
Românii de la Rottaprint se extind în internațional: comenzi în 14 țări, în 2023
Sursa: retail.ro
-
Dan Mihăescu: Ce trebuie să știe fondatorii despre GapMinder Fund II?
Sursa: start-up.ro
-
Transformă-ți grădina într-un paradis: 10 obiecte de decor potrivite pentru...
Sursa: garbo.ro
-
Premieră pentru Revolut: Lansează refinanțarea creditelor
Sursa: futurebanking.ro
-
Psihologii dezvăluie cele 15 calități pe care femeile le caută în bărbații cu...
Sursa: kudika.ro
-
Cătălin Cîrstoiu, candidatul PSD-PNL la Primăria Capitalei: Nu îmi pun...
Sursa: wall-street.ro