Agentiile de PR romanesti au inregistrat o crestere moderata in primele noua luni ale acestui an. Dupa o vara de planificari, acestea se pregatesc pentru ultimul si cel mai bogat trimestru dintr-un an, care va ridica piata de PR la 20-25 milioane euro.
Cea mai bogata agentie de relatii publice ramane Millenium Communications, care raporteaza pentru primul semestru al acestui an afaceri de 1,6 milioane euro. Pentru agentia condusa de Andrei Bortun, primul semestru se incheie la sfarsitul lunii septembrie, iar bugetele rulate in aceste sase luni reprezinta doar 30% din totalul estimat pentru intregul an fiscal. Pentru sfarsitul lui martie 2009, Bortun estimeaza afaceri de cinci milioane euro.

"Cel de-al doilea trimestru si ultimul sunt cele care contribuie cel mai mult la buget, datorita densitatii mari de evenimente si de campanii de comunicare", a spus Andrei Bortun. In perioada octombrie-martie, Millenium Communications organizeaza evenimente anuale precum Internetics sau AdPrint, ceea ce explica ponderea ridicata pe care au aceste luni pentru bugetul anual al agentiei.


Despre autor:

Wall-Street

Citeste articolul integral in Wall-Street

Sursa: Wall-Street


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.