Studii de caz: Romania, Bulgaria si Moldova


Evenimentul vizeaza conectarea industriilor de comunicare din Europa, printr-un schimb de experiente la nivel european, concentrandu-se anul acesta pe situatiile din Romania, Bulgaria si Moldova.

Conform unui studiu al Camerei de Comert Exterior a Austriei, mai mult de 200 de agentii si companii din zona de marketing si comunicare a Austriei sunt interesate sa isi dezvolte legaturile cu aceste tari. Cu aceasta ocazie sunt impartasite idei si viziuni pretioase prin contact direct, eliminandu-se astfel prejudecati si bariere interculturale.

Principalele teme de discutie

Pe langa dezbaterile cu privire la dezvoltarea afacerilor din domeniul comunicarii in cele trei tari, evenimentul ofera participantilor posibilitatea de a afla chiar de la reprezentantii industriilor de comunicare din aceste regiuni care sunt provocarile atunci cand activezi in acest mediu.

Printre cele mai importante momente ale conferintei se numara si discursul lui Ioan Hollender, directorul Operei de Stat din Viena, nascut in Timisoara, dar stabilit inca din 1959 in Viena – exemplul perfect al conexiunilor de success dintre Romania si Austria.

Citeste si:

In programul acestei intalniri sunt inserate si prezentarile principalelor festivaluri de publicitate ce s-au desfasurat in Romania, in 2008: AdPrint Festival si Effie Awards Romania, insotite de expunerea printurilor castigatoare si a campaniilor premiate la cele doua festivaluri. Evenimentul va fi insotit de o Reuniune Diplomatica la care vor participa reprezentanti ai Ambasadelor celor trei tari.

Euroforum:communication Viena este un eveniment organizat de Brainswork in colaborare cu Professional Association of the Advertising and Market Communication Industry (PAAMCI).

Inscrierile la eveniment sunt gratuite si se pot face online, pe site-ul www.euroforum-communication.at.

Programul evenimentului: Studio 44, Vienna [ Octombrie 23, 2008 ]