Daca in trecut majoritatea cadourilor constau in agende sau pixuri inscriptionate cu numele companiei care le oferea, acum tendintele sunt mai sofisticate.
"Companiile incep deja sa comande cadouri pentru Craciun, tendinta fiind de personalizare a acestora, incepe sa se puna din ce in ce mai mult accentul pe produse de designeri", este de parere Emil Deliu, director general Austral.
Si Proffice, divizia de office a grupului RTC, pentru care perioada septembrie-decembrie reprezinta circa 40% din vanzarile anuale, a observat tendintele actuale in ceea ce priveste cadourile corporate.
"Cadourile corporate incep sa fie achizitionate din noiembrie, cele mai cautate fiind cele din categoria instrumentelor de scris de lux, precum si seturi de accesori de birou mai deosebite, de marca", declara Eliza Nitescu, director de marketing si comunicare al Proffice. Pe langa produsele de brand, clientii Proffice mai cer si obiecte personalizabile, de la cele mai putin costisitoare, precum: agende, calendare, ceasuri, mape, pana la cele mai scumpe: seturi de vin, serviete si genti, sau alte articole din piele pentru birou.
Despre autor:
Citeste articolul integral in Wall-Street
Sursa: Wall-Street
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
Femeia care rescrie felul în care copiii învață să vorbească
Sursa: start-up.ro
-
Răzvan Ghenu, Arggo: Ne confruntăm cu din ce în ce mai multe atacuri cibernetice
Sursa: retail.ro
-
Care este ziua ta norocoasă în funcție de zodie în săptămâna 29 aprilie - 5 mai
Sursa: garbo.ro
-
UniCredit va oferi carduri adaptate pentru nevăzători
Sursa: futurebanking.ro
-
Oracolul Îngerilor: Ce mesaj are Îngerul Păzitor pentru 26 aprilie 2024?
Sursa: kudika.ro
-
Ludovic Orban: Biroul Electoral Central este subordonat PSD și PNL
Sursa: wall-street.ro