Perioada septembrie-decembrie reprezinta pentru jucatorii de pe piata autohtona de papetarie si birotica perioada de varf a anului: in acest interval marii jucatori din domeniu realizeaza aproape jumatate din vanzarile pe intregul an. Motivele principale sunt atat intoarcerea oamenilor de afaceri din concediu, cat si, mai ales, apropierea Sarbatorilor de iarna.

Daca in trecut majoritatea cadourilor constau in agende sau pixuri inscriptionate cu numele companiei care le oferea, acum tendintele sunt mai sofisticate.

"Companiile incep deja sa comande cadouri pentru Craciun, tendinta fiind de personalizare a acestora, incepe sa se puna din ce in ce mai mult accentul pe produse de designeri", este de parere Emil Deliu, director general Austral.

Si Proffice, divizia de office a grupului RTC, pentru care perioada septembrie-decembrie reprezinta circa 40% din vanzarile anuale, a observat tendintele actuale in ceea ce priveste cadourile corporate.

"Cadourile corporate incep sa fie achizitionate din noiembrie, cele mai cautate fiind cele din categoria instrumentelor de scris de lux, precum si seturi de accesori de birou mai deosebite, de marca", declara Eliza Nitescu, director de marketing si comunicare al Proffice. Pe langa produsele de brand, clientii Proffice mai cer si obiecte personalizabile, de la cele mai putin costisitoare, precum: agende, calendare, ceasuri, mape, pana la cele mai scumpe: seturi de vin, serviete si genti, sau alte articole din piele pentru birou.


Despre autor:

Wall-Street

Citeste articolul integral in Wall-Street

Sursa: Wall-Street


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.