Impulsionat de relansarea francizei James Bond si premiera celei de-a 22-a parti a seriei – "Quantum of Solace", Aston Martin a ramas cel mai atractiv si popular brand in perceptia celor 2.500 de votanti.
"Brandul Aston Martin este in permanenta asociat cu James Bond datorita succesului inregistrat in trecut de Agentul 007. Seria James Bond rezuma ce inseamna cu adevarat sa fii stilat, popular si placut", a declarat Stephen Cheliotis, realizator al studiului.
iPhone, un new entry in acest clasament, s-a clasat pe locul secund, in timp ce Apple s-a pozitionat pe locul al treilea.
Restul topului il gasiti aici.
Despre autor:
Citeste articolul integral in Wall-Street
Sursa: Wall-Street
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Spațiile verzi și eficiența energetică, viziunea pentru un București sustenabil
Sursa: green.start-up.ro
-
Românii de la Rottaprint se extind în internațional: comenzi în 14 țări, în 2023
Sursa: retail.ro
-
Dan Mihăescu: Ce trebuie să știe fondatorii despre GapMinder Fund II?
Sursa: start-up.ro
-
GALERIE FOTO | Cum arată Hotel Cișmigiu și ce așteptări au cei care-l conduc...
Sursa: wall-street.ro
-
Secretele vedetelor de la Hollywood pentru un machiaj impecabil. Tehnici și...
Sursa: garbo.ro
-
A înșelat-o sau nu Dorian Popa pe Claudia Iosif: Am greșit! Cred că este de...
Sursa: kudika.ro
-
Vista Bank finanțează un parc eolian al grupului Premer Energy
Sursa: futurebanking.ro