Mark a lucrat pentru o buna perioada de timp in cadrul agentiei BBH din Londra pentru branduri precum Lynx, Audi, Bertolli, Johnnie Walker si Levi’s. Cu binecunoscuta campanie „Twist” pentru Levi’s acesta a castigat un D&AD Black Pencil in 2001.

Au urmat apoi trei ani in cadul Wieden+Kennedy Amsterdam, unde, din postura de Creative Director a coordonat activitatea pentru contul Nike incluzand lansarea Nike Dance, relansarea brandului Nike Air si implementarea campania Joga Bonito, organizata cu prilejul World cup `06 - prima campanie globala interactiva a brandului Nike.

Mark l-a ales drept coechipier pe Richard Dennison, Creative Director AMV BBDO, Londra. Acesta si-a inceput cariera acum 20 de ani si, in tot acest timp a lucrat in Londra pentru agentii ca: BBH, Rainey Kelly Campbell Roalfe/Y&R si Abbott Mead Vickers BBDO. Lista de clienti pentru care a lucrat include nume precum: Land Rover, Waitrose, Royal Mail, Castlemaine XXXX, M&S, Virgin Atlantic, The Times, Lotto si Lego.

Creatiile sale au primit distinctiile celor mai importante festivaluri de creatie: de la D&AD, Cannes si One Show, pana la Campaign Press and Poster, BTAA sau Creative Circle. Cea de-a zecea editie AdPrint va avea loc in perioada 12-15 februarie 2009 la Brasov. Inscrierile in competitie au inceput la 15 septembrie 2008 si se vor incheia pe 19 decembrie 2008. Pentru mai multe detalii despre competitie: www.adprint.ro .