Nokia si Coca-Cola – cel mai valoros brand european respectiv cel mai popular brand din lume – ocupa primele doua pozitii in topul preferintelor romanilor, potrivit studiului High Impact Brands 2008, realizat de revista Biz si Synovate. Pentru prima oara in ultimii sase ani, o marca romaneasca, Dacia, intra in top 20 branduri cu impact la romani
Care sunt brandurile cu cel mai mare impact la romani Daca anul trecut Nokia ocupa pozitia secunda, dupa Coca-Cola, in studiul realizat de Synovate, anul acesta cele doua branduri au facut o rocada iar producatorul finlandez de telefoane mobile a devenit cel mai de impact brand in randul romanilor.

“Oferirea de solutii noi, eficiente, la indemana a dus la castigarea increderii romanilor. Nokia este o marca unisex, apreciata de toti, indiferent de varsta”, a spus Alecsandra Fulga, Client Service Manager la Synovate Romania.


Despre autor:

Wall-Street

Citeste articolul integral in Wall-Street

Sursa: Wall-Street


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.