Toate elementele site-ului spun o poveste despre intregul parcurs al echipei AdVenture si se imbina armonis pentru a completea tema centrala dupa care este structurat.

Personajele acestui site, eroii, sunt membrii echipei AdVenture care sunt gata sa actioneze in orice situatie si sa termine ziua cu bine. Despre conceptul de comics, care sta la baza identitatii AdVenture, Liviu Redeleanu, Managing Partner afirma: “Daca ne gandim la povestea nostra si la valorile pe care le avem, conceptul de comics este foarte apropiat de noi. Eroii din benzile desenate sunt diferiti, prin puterile mai mult sau mai putin speciale, dar uniti de scopurile comune. Acesti eroi actioneaza conform unui cod propriu, lipsit de compromis.”

Povestea din spatele site-ului este o adaptare a vietii cotidiene pe care o traiesc „AdVenturierii”. Asemenea realitatii, orasul virtual infatisat de www.ad-venture.ro, se constituie ca fiind zona in care echipa AdVenture isi desfasoara activitatile in fiecare zi.

Asocierea membrilor echipei AdVenture cu niste eroi fantastici pregatiti sa infrunte orice situatie are un fundament plauzibil si tangibil. Un super-erou face intotdeauna fata provocarilor, tocmai de aceea in virtutea imaginii asumate, AdVenture promite sa livreze lucruri facute cu profesionalism, pasiune si originalitate.

Sigla proiectata a celor trei super-eroi reprezinta dovada respectarii promisiunii ca acestia vor fi mereu la dispozitia celor care au nevoie de ajutor. In aceesi masura, AdVenture demonstreaza ca nu se teme de noile provocari, ci din contra acestea sunt doar stimulente in demersul de depasire a propriilor limite. Unul dintre ultimele proiecte de succes ale agentiei a fost campania de comunicare pentru actualul primar al Bucurestiului, Sorin Oprescu.

Citeste si:

Noul site AdVenture se descrie ca fiind un spatiu interactiv si atractiv pentru cei care il viziteaza. Acestia vor descoperi un prim episod al povestii din benzi desenate care urmareste aventurile din viata super-eroilor.

Despre conceptul acestui prim episod Mircea Moldovan, Co-Creative director AdVenture a afirmat: „Acest episod este de fapt, un mod grafic de a prezenta portofoliul de clienti ai agentiei. Personajul principal, un super-erou care lucreaza undercover intr-o agentie conduce un Volvo si are un telefon Motorola. Acestea sunt cateva dintre brandurile cu care AdVenture colaboreaza.”

Dincolo de atributele de divertisment pe care le ofera vizitatorului, acest spatiu interactiv de comunicare ce poarta amprenta AdVenture vine ca un raspuns la cerintele de business ale agentiei. Site-ul este locul in care oricine este interesat de parcusul agentiei, se poate informa cu privire la proiectele derulate, la portofoliul de clienti sau la echipa care face lucrurile sa functioneze cum trebuie. Pentru implementarea acestui proiect, AdVenture a colaborat cu agentia de webdesign, WebTailors alaturi de care au mai dezvoltat si alte proiecte.

Marius Dragne, Project Manager WebTailors afirma despre site-ul AdVenture: “Este un website modern, stylish, user friendly. Am vrut sa cream ceva unic, inovativ si care sa scoata publicitatea din cotidian. A fost o reala provocare. Ne-am dorit prin acest site sa cream un nucleu de "AdVenture" si suntem mandri de rezultat.”

“Cu siguranta cel mai "catchy" proiect in care echipa noastra s-a implicat. Combinand fantezia cu realul, am obtinut impreuna un design desavarsit care starneste curiozitatea utilizatorului, facandu-l sa exploreze intreg website-ul.” a adaugat Anca Marin, Key Account WebTailors.