In prezent, Sodexho actioneaza doar pe piata emitentilor de tichete de masa, de cadou, de cresa sau sociale, piata care s-a dezvoltat considerabil in ultimii zece ani in Romania. Peste 35.000 de companii si peste 1.500.000 de angajati beneficiaza in Romania de tichetele Sodexho. „Gradul de penetrare a tichetelor de masa in multinationale este foarte mare, dar din ce in ce mai multe IMM-uri adopta sistemul, constientizand importanta unui sistem de beneficii extrasalariale”, mai afirma Chiriac.
Despre autor:
Citeste articolul integral in Wall-Street
Sursa: Wall-Street
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
Femeia care rescrie felul în care copiii învață să vorbească
Sursa: start-up.ro
-
5 jocuri de jucat cu copiii în zilele ploioase
Sursa: garbo.ro
-
Oana Radu a pierdut în instanță în fața fostului soț, Cătălin Dobrescu!...
Sursa: kudika.ro
-
Patronatele Bancare și federațiile sindicale au semnat noul Contract Colectiv...
Sursa: futurebanking.ro
-
Răzvan Ghenu, Arggo: Ne confruntăm cu din ce în ce mai multe atacuri cibernetice
Sursa: retail.ro
-
Soarele răsare din Vestul României: Județul Arad pregătește un nou parc...
Sursa: wall-street.ro