Compania americana Coca-Cola, liderul pietei mondiale a bauturilor racoritoare, a fost desemnata, pentru al optulea an consecutiv, cea mai importanta marca la nivel global, fiind urmata de IBM si Microsoft, potrivit studiului Best Global Brands 2008, realizat de Interbrand

Cele mai importante branduri globale in 2008 In timp ce pozitia de leader al celor mai importante branduri globale a fost adjudecata de Coca-Cola, IBM a reusit sa se plaseze pe locul doi, ocupat pana in prezent de Microsoft, ajuns pe locul trei in clasament.

La randul sau, Google a intrat in top 10, dupa ce anul trecut s-a clasat pe pozitia 20.

“Clasamentul Best Global Brands 2008 reflecta starea economiei globale – criza financiara actuala sau dezvoltarea pietelor emergente reprezinta situatii care au influentat cresterea unor branduri sau trendul descendent al altora. Complexitatea economiei globale reitereaza importanta pe care o companie trebuie sa o acorde protejarii si cresterii unui brand”, a declarat Jez Frampton, presedintele Interbrand.


Despre autor:

Wall-Street

Citeste articolul integral in Wall-Street

Sursa: Wall-Street


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.