Eforturile companiei Microsoft de a rivaliza si chiar de a intrece Apple la nivel de publicitate au capatat o alta turnura saptamana aceasta, prin lansarea celor trei noi spoturi TV, care se centreaza pe ideea “I'm a PC” (“Sunt un PC”).

Dupa doua saptamani de teasing cu reclamele care ii au ca protagonisti pe Bill Gates si Jerry Seinfeld, Microsoft a lansat inca trei spoturi, care ataca in mod direct campaniile anterioare promovate de Apple, unde produsele Mac erau prezentate ca fiind de ultima generatie, in pas cu moda actuala, iar pe cele Windows ca niste echipamente desuete.

Noua reclama incepe cu prezentarea unui designer de software de la Microsoft care se adreseaza publicului astfel: “Buna ziua, sunt un PC si m-am nascut in urma unui stereotip” (“Hello, I'm a PC and I've been made into stereotype”).


Despre autor:

Wall-Street

Citeste articolul integral in Wall-Street

Sursa: Wall-Street


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.