Dupa ce a introdus in Romania concepte precum “room service” si “bufet suedez”, InterContinental continua traditia, remarcandu-se prin organizarea unor evenimente deosebite. O data cu venirea lui Andreas Hoehne, noul maestru bucatar, in fiecare duminica se organizeaza “Brunch pe Bulevard”, un eveniment placut, cu muzica jazz live, vin spumos si bufet sofisticat. La acestea se adauga locul de joaca supravegheat, preparate speciale pentru copii si parcare gratuita.

Totodata, pentru a veni in intampinarea curiozitatii oaspetilor din strainatate, cei de la InterContinental au introdus conceptul de “bed time story”. Acesta consta intr-o scurta poveste sau curiozitate despre Bucuresti, care ajunge in fiecare seara in camerele oaspetilor.

“Intr-o perioada in care serviciile oferite de hotelurile de cinci stele difera foarte putin intre ele, standardele fiind, in principiu, aceleasi, incercam sa aducem un plus de valoare InterContinentalului promovand in primul rand locatia. Prin prezentarea acestor povestiri si evenimente, vrem ca oaspetii nostri sa-si faca un obicei din a vizita Bucurestiul, acesta fiind motivul pentru care ne dorim sa-l cunoasca mai bine”, declara Dana Chiriac, PR & Marketing Manager la InterContinental.

Dezvoltarea acestui concept este insa incetinita de o comunicare deficitara din partea organizatorilor de evenimente, care sunt anuntate public cu doar cateva zile inainte ca acestea sa se desfasoare. In plus, ei nu pot garanta faptul ca acestea se vor repeta in viitor.