Cu o valoare estimata la 32,8 miliarde de euro, Nokia este cel mai important brand european, urmat de LVMH si Vodafone, potrivit studiului eurobrand2008, prezentat de European Brand Institute din Viena.

In cadrul studiului, realizat de Novomatic AG si Raiffeisen, au fost examinate 3.000 de branduri din 24 de tari reprezentand 16 industrii. Cele mai importante zece branduri europene au o valoare cumulata de circa 240 miliarde de euro.

Astfel, brandul francez LVMH ocupa pozitia secunda cu o valoare de 34,9 miliarde de euro, urmat, la o diferenta de peste zece miliarde, de brandul britanic Vodafone, estimat la 24,1 miliarde euro.

Pe pozitia a patra se afla compania spaniola de telecomunicatii Telefonica, cu o valoare de 22,5 miliarde de euro. Unilever, companie cu origini britanico-olandeze, ocupa pozitia a cincea, cu o valoare de 21,6 miliarde de euro.

Deatlii despre celelalte branduri prezente in top gasiti aici.


Despre autor:

Wall-Street

Citeste articolul integral in Wall-Street

Sursa: Wall-Street


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.