Romania ocupa locul al treilea in ceea ce priveste atractivitatea pentru expansiunea retailerilor in urmatorii doi an, 8% dintre retailerii internationali dorind sa deschida un magazin in Romania, in timp ce in Rusia si Cehia doresc sa se extinda 12% si respectiv 10%, arata un studiu realizat de ICSC in colaborare cu Cushman & Wakefield si Real Estate Publishers (REP), International Retailer’s Survey.

Pana acum, in Romania s-au extins doar 5% dintre retaileri, tara noastra fiind in prezent pe locul 33. In privinta expansiunilor ce vor fi realizate in urmatorii cinci ani, Romania ocupa locul al saptelea, urcand doua locuri in acest clasament fata de intentiile manifestate la nivelul anului 2006.

“Nevoia de retail pe piata romaneasca si indeosebi pe cea bucuresteana este inca mare. Romanul este cheltuitor si au invatat si strainii lucrul acesta. Chiar in aceasta toamna, Cushman & Wakefield inagureaza trei proiecte: parcul de retail Vitantis Shopping Center, Fashion House Outlet Center – primul centru de outlet din Romania - si Liberty Center”, a declarat Razvan Gheorghe, Director General si Partener la Cushman & Wakefield Activ Consulting.

Aproape un sfert din toate vanzarile in retail din Europa sunt realizate in centre comerciale, conform unui studiu realizat de International Council of Shopping Centers, Inc. (ICSC) si European Shopping Center Trust. Vanzarile reprezinta unul dintre aceste aspecte, astfel conform studiului consumatorii europeni au cheltuit 1.110 euro/cap de locuitor in centre comerciale in anul 2006, iar centrele comerciale au inregistrat vanzari de aproximativ 500 de miliarde de euro in acelasi an. Se estimeaza ca aceste vanzari vor creste cu aproximativ 200 de miliarde pana in anul 2017.


Despre autor:

Wall-Street

Citeste articolul integral in Wall-Street

Sursa: Wall-Street


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.