Pana la sfarsitul anului in curs, George Weiner, seful Bilet.ro, estimeaza ca va mai deschide aproximativ 7 centre de vanzare, iar pana in 2009 inca 20, zona geografica pe care se vor concentra fiind Bucurestiul.

Pana la aparitia site-ului Bilet.ro, organizatorii de evenimente erau nevoiti sa tipareasca biletele la Imprimeria Nationala, sa le inregistreze fiscal la autoritatile locale si abia dupa aceste proceduri sa le puna in vanzare.

De fapt, proiectul demarase cu sapte luni inainte de lansare. In toata aceasta perioada, pana la aparitia pe piata a serviciilor promovate de Bilet.ro, Weiner, impreuna cu o echipa formata din trei programatori, au pus la punct serviciul software care era necesar pentru a fiinta si pentru a vinde bilete la evenimente in spatiul online romanesc.

O data cu intrarea pe acest segment de nisa, au inceput sa apara si concurentii, Ticket Point fiind cel mai bun exemplu. Intrarea pe aceasta zona fusese onorata de Bilet.ro, iar ceea ce era mai greu deja trecuse.


Mai multe detalii despre afacerea Bilet.ro gasiti aici.

Citeste si:

Despre biletele la concerte, ca afacere

In Romania nu exista foarte multe posibilitati de a organiza un concert fara sponsori, in conditiile in care costurile sunt foarte mari, iar pretul unui bilet atinge, in medie, 30 euro, comparativ cu tarile vest-europene, unde pretul se situeaza in jurul sumei de 70-80 euro, explica Weiner.

"Daca vine in concert un nume mai putin cunoscut, romanul nu e dispus sa faca educatie muzicala pe banii lui, ci vrea, inainte de toate, sa afle cine e artistul respectiv, sa ia la cunostinta genul de muzica pe care cantaretul il abordeaza si numai daca e multumit de ceea ce asculta sa mearga la concertele lui", adauga acesta.

Pe plan national, cele mai multe concerte se organizeaza in cluburi sau in spatii neconventionale, fiindca, cel putin in Bucuresti, nu dispunem de spatii speciale pentru a sustine acest gen de evenimente. De aceea, biletele se vand, de cele mai multe ori, la intrare si nu sunt cumparate online. In provincie, oamenii sunt mult mai dornici sa participe la concerte decat cei din Capitala, acest lucru intamplandu-se in conditiile in care evenimentul respectiv este perceput ca fiind unul de calitate.