Forumul este sustinut de agentia Brandinstinct (UK) care aduce in premiera in Romania pentru Strategic Branding conceptul numit Marketing Narativ.

PREMIERA

Strategic Branding este un forum despre strategie, creatie si design in branding. Tematica evenimentului concentreaza nu numai teme de branding, ci duce puterea pe care o au brandurile si consumatori asupra actiunilor de marketing la un alt nivel. Premiera forumului Strategic Branding este adusa de agentia de branding Brandinstinct. Reprezentantul acesteia, Uri Baruchin – Senior Strategist, va aduce in Romania conceptul de marketing narativ: ultima noutate in marketingul mondial. Uri Baruchin va oferi informatii tuturor specialistilor in marketing care vor sa afle lucruri noi despre propriul brand prin identificarea in ansamblu a modelelor narative din marketing.

INSTRUMENTE DE MARKETING

Citeste si:

Strategic Branding include in programul sau si 3 studii, 2 dintre acestea vor fi lansate la eveniment: High Impact Brands, Species/Barbatul tanar – Manual de utilizare si LeoShe.

Species/Barbatul tanar – Manual de utilizare este un studiu realizat de Discovery Networks si ofera insighturi puternice celor care manageriaza branduri avand ca public tinta segmentul masculin tanar. Astfel, studiul descrie in amanunt nu numai cum percep barbatii anumite branduri din anumite segmente, dar si modificarile survenite in ultimii ani in comportamentul lor, care sunt noile mindset-uri si ce diferente apar la nivelul fiecarei tari europene.

High Impact Brands - studiul care dezvaluie marcile cu cel mai mare impact in randul publicului roman a ajuns la editia a 6-a. Este realizat de Synovate in exclusivitate pentru revista Biz. In fiecare an, metodologia se imbogateste cu o noua dimensiune in cercetare. Anul trecut a fost alcatuirea topurilor celor mai iubite branduri si celor mai respectate branduri de catre romani.

LeoShe – al doilea studiu care apartine platformei LeoShe va fi lansat in cadrul evenimentului Strategic Branding de catre Leo Burnett in workshopul „Reinvent, refresh, revitalize your brand”. Anul acesta tema se refera la clisee in comunicarea adresata femeilor. Utilizand din nou o metodologie neconventionala, cercetarea va identifica cele mai des intalnite astfel de clisee si, mai ales, felul in care se raporteaza femeile la prezenta lor in comunicare.