Cu o investitie initiala de doar 15.000 de euro, Gassner Wolfgang, un antreprenor din Miercurea-Ciuc, a inceput, in iunie 2007, o afacere inedita pentru piata din Romania: infochioscuri turistice. La un an de zile de la demararea afacerii, sunt functionabile deja noua astfel de infochioscuri, iar proprietarul acestora estimeaza o cifra de afaceri de 150.000 de euro in 2008.

"Ideea mi-a venit dupa o calatorie in Croatia si Italia in vara anului 2006. Am petrecut cateva zile placute in Croatia, iar apoi ne-am hotarat sa mergem in Italia, la Lignano. Acolo, timp de 5 ore am cautat cazare libera, iar la centrul de informare nu au putut sa ne dea detalii, si astfel am pierdut o zi intreaga cautand cazare", declara Gassner Wolfgang, general manager la NWG Concept.

La intoarcerea in tara, Gassner Wolfgang a vazut in Austria un aparat de informare turistica unde turistii pot afla unde sunt cazari libere, si atunci i-a venit ideea ca aceasta este solutia pentru cei care se duc neorganizat in excursie sau sunt nevoiti sa-si petreaca noaptea undeva din motive neasteptate.

Intreaga poveste o gasiti aici.


Despre autor:

Wall-Street

Citeste articolul integral in Wall-Street

Sursa: Wall-Street


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.