Aceasta a adaugat ca, desi hainele de firma sunt preferatele oamenilor cu bani, in ultimul timp accesoriile (genti, bijuterii, ceasuri) au inceput sa fie tot mai cautate, ajungand la un procent de 55% din vanzarile de produse de lux. Acest lucru se datoreaza si faptului ca, spre deosebire de haine, accesoriile pot fi purtate mai multe sezoane si incep sa fie recunoscute ca elemente esentiale intr-o tinuta.
Despre autor:
Citeste articolul integral in Wall-Street
Sursa: Wall-Street
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Spațiile verzi și eficiența energetică, viziunea pentru un București sustenabil
Sursa: green.start-up.ro
-
Românii de la Rottaprint se extind în internațional: comenzi în 14 țări, în 2023
Sursa: retail.ro
-
Dan Mihăescu: Ce trebuie să știe fondatorii despre GapMinder Fund II?
Sursa: start-up.ro
-
GALERIE FOTO | Cum arată Hotel Cișmigiu și ce așteptări au cei care-l conduc...
Sursa: wall-street.ro
-
Secretele vedetelor de la Hollywood pentru un machiaj impecabil. Tehnici și...
Sursa: garbo.ro
-
A înșelat-o sau nu Dorian Popa pe Claudia Iosif: Am greșit! Cred că este de...
Sursa: kudika.ro
-
Vista Bank finanțează un parc eolian al grupului Premer Energy
Sursa: futurebanking.ro