Cititorii activi ai presei din Statele Unite declara ca citesc publicatii tiparite la fel de mult ca acum cinci ani, dupa cum arata cel mai recent studiu realizat de compania Ipsos.
De asemenea, participantii la acest studiu care au venituri mai mari de 100.000 de dolari anual sustin ca numarul de ore pe care il petrec in mediul online a crescut de la 10,7 la 22,1 de ore saptamanal, iar timpul dedicat vizionarii programelor televizate s-a redus semnificativ, de la 23,7 ore, dupa cum arata un studiu realizat in anul 2003, la 18,6 ore, in prezent. In plus, respondentii afirma ca si timpul alocat radio-ului a cunoscut o usoara scadere in ultimul timp.

Totodata, cititorii editiilor in print ale mass-media care detin un venit mai mare de 100.000 de dolari spun ca urmaresc, in medie, 15,3 publicatii tiparite, iar in 2003, numarul editiilor in print care erau citite de consumatori era de 15,1.


Despre autor:

Wall-Street

Citeste articolul integral in Wall-Street

Sursa: Wall-Street


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.