Piata de curierat locala s-a dovedit a fi profitabila pentru marii jucatori in 2007, marja medie de profit a pietei fiind de circa 15%, in conditiile in care la nivel international aceasta marja nu depaseste 5-10%, companiile bazandu-se pe volume

Cat de profitabila a fost piata de curierat in 2007 “Tendinta generala este de scadere a marjelor de profit din industrie. Daca in 2007 puteam vorbi de marje de 15-20 %, in 2008 cazurile in care s-ar depasi 10% vor fi rare. Anumite companii deja nu mai obtineau profit si au fost sau sunt nevoite sa ia diferite decizii in ceea ce priveste business-ul lor”, a declarat, pentru Wall-Street, Octavian Badescu, secretar general al AOCR (Asociatia Operatorilor de Curierat din Romania).

Principalii factori enuntati de Badescu privitor la tendinta descrescatoare a acestor marje sunt cresterea costurilor cu forta de munca, cresterea costurilor combustibilului si scaderea productivitatii din cauza traficului din ce in ce mai aglomerat si a infrastructurii rutiere deficitare.

“Combustibilul este o componenta importanta in structura de costuri ale unei companii de curierat. Ponderea in costuri variaza de la companie la companie, in functie de marimea acesteia, insa, estimativ, procentul se situeaza undeva intre 5% si 15%”, mai afirma reprezentantul AOCR.


Despre autor:

Wall-Street

Citeste articolul integral in Wall-Street

Sursa: Wall-Street


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.