Reteaua sociala a atins acest prag in patru ani si jumatate, fata de concurenta directa, MySpace, care a avut nevoie de numai trei ani.
Din cand in cand e bine sa dai atentie si comunitatii FaceBook, mai ales de cand ascensiunea sa recenta l-a transformat intr-o retea invidiata si in care chiar gasesti pe oricine. Pana si romanii incep sa renunte la conturile lor de Hi5, mecca socializarii online autohtone, cu peste un milion de utilizatori, ceea ce e in aceeasi masura un semn de civilizatie dar si o umbra a succesului retelei, la origine un proiect al celor de la Harvard.

Utilizatorilor FaceBook, desi obisnuiti sa-si customizeze, prin widget-uri, experienta si activitatile virtuale, nu le place, totusi, schimbarea, sustin cei de la Read Write Web. Astfel, doar 20% dintre toti cei inscrisi au vizitat, vreodata, noua varianta a site-ului, lucru pentru care era necesar un singur click. Totusi, ei reactioneaza bine la reclame, chiar daca n-au parte de OpenID, cum a inceput sa foloseasca mai toata lumea, de la Google, care s-a aflat printre initiatorii proiectului, pana la japonezii de la Mixi.


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.