Utilizatorilor FaceBook, desi obisnuiti sa-si customizeze, prin widget-uri, experienta si activitatile virtuale, nu le place, totusi, schimbarea, sustin cei de la Read Write Web. Astfel, doar 20% dintre toti cei inscrisi au vizitat, vreodata, noua varianta a site-ului, lucru pentru care era necesar un singur click. Totusi, ei reactioneaza bine la reclame, chiar daca n-au parte de OpenID, cum a inceput sa foloseasca mai toata lumea, de la Google, care s-a aflat printre initiatorii proiectului, pana la japonezii de la Mixi.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
Femeia care rescrie felul în care copiii învață să vorbească
Sursa: start-up.ro
-
Răzvan Ghenu, Arggo: Ne confruntăm cu din ce în ce mai multe atacuri cibernetice
Sursa: retail.ro
-
Care este ziua ta norocoasă în funcție de zodie în săptămâna 29 aprilie - 5 mai
Sursa: garbo.ro
-
UniCredit va oferi carduri adaptate pentru nevăzători
Sursa: futurebanking.ro
-
Oracolul Îngerilor: Ce mesaj are Îngerul Păzitor pentru 26 aprilie 2024?
Sursa: kudika.ro
-
Stoltenberg: Nu este târziu ca Ucraina să câștige, dar cu o condiție
Sursa: wall-street.ro