Comediantul Jerry Seinfeld va fi protagonistul unei campanii de marketing a Microsoft, in valoare de 300 milioane dolari, menita sa imbunatateasca imaginea sistemului de operare Windows Vista, a declarat o sursa apropiata afacerii

Campania, care va incepe luna viitoare, consta in mare parte intr-o serie de spoturi publicitare pentru televiziune, in care Seinfield, faimos pentru sitcomul sau cu acelasi nume de pe postul american de televiziune NBC, va aparea alaturi de Bill Gates, presedintele Microsoft, a declarat sursa pentru Reuters.
Cotidianul The Wall Street Journal, care a publicat pentru prima oara detalii despre aceasta campanie, a spus ca Seinfield va primi in jur de 10 milioane dolari pentru rolul sau, scrie NewsIn.

Reprezentantii lui Seinfield nu au putut fi contactati pentru a comenta aceste informatii, iar cei ai gigantului producator de programe pentru calculator, Microsoft, au refuzat sa vorbeasca despre acest subiect.

Sursa care a adus informatiile despre campania publicitara a adaugat, insa, ca scopul principal al campaniei este schimbarea perceptiei publice cu privire la cel mai nou sistem de operare lansat de Microsoft, Windows Vista, potrivit carei acesta ar fi demodat si dificil de utilizat, comparativ cu sistemele create de Apple, compania rivala.


Despre autor:

Wall-Street

Citeste articolul integral in Wall-Street

Sursa: Wall-Street


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.