A treia editie ADfel, singurul festival de publicitate neconventionala din Romania, organizat de IQads si 24-FUN, va avea loc intre 25-31 august pe terasa La Motoare din Bucuresti

Timp de o saptamana, spatiul terasei va fi folosit pentru a pune in valoare o serie de idei de comunicare neconventionala, realizate special pentru interactiunea dintre brandurile participante si publicul terasei, in incercarea de a demonstra ca publicitatea poate fi consumata si ca un produs de entertainment.

Brandurile care vor participa la aceasta editie a festivalului sunt Coca-Cola Zero, Schweppes, Sprite, Fanta, Burn, Epson, Sloggi, Discovery Channel, Apple, World Wide Fund, Carturesti, Secs, Gala Societatii Civile, Eco-Asist, Mare Nostrum, Salvati Delta, Fac ce vreau, Politia Capitalei, Curtea Veche, Group Initiative for Animals si Mare Nostrum.

La aceasta editie, ADfel s-a imbogatit cu o expozitie de lucrari neconventionale care scoate in evidenta cele mai creative idei implementate de cele mai importante agentii autohtone de-a lungul ultimilor ani. Expozitia va fi deschisa publicului pe toata durata festivalului.


Despre autor:

Wall-Street

Citeste articolul integral in Wall-Street

Sursa: Wall-Street


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.