Dupa ce si-a anuntat plecarea din Leo Burnett, strategul-sef Razvan Matasel promite lansarea unui nou start-up la sfarsitul lui septembrie, alaturi de un alt om de comunicare ce si-a parasit de curand compania. Pana atunci, Leo Burnett va face public ultimul proiect al lui Matasel – "unul dintre cele mai importante proiecte de rebranding din Romania".
  • Wall-Street: Povesteste putin despre intrarea ta in Leo, in urma cu sase ani. Cum te-ai angajat si pe ce post?

Razvan Matasel: Eram director in strategie in Scala Thompson si am fost headhunt-uit pentru o pozitie de Senior Planner la Leo. O pozitie mai slaba si aproape acelasi pachet salarial, dar era Leo - in acel moment cel mai controversat loc din publicitatea din Romania (in 2002 era exact dupa ce se promisese obtinerea pozitiei de Agentia Anului la Ad’Or, dar nu se reusise… apoi au urmat cele cinci editii de dominare). Ma intalnisem cu Ioana si Bogdan in cadrul unui proces de briefing (cu mai multe agentii prezente) organizat de Inbev unde Mihai Ghyka ne vorbea despre Hofstede si “masculinitate” si doar eu ii citisem lucrarea. Cred ca atunci am luat interviul.

  • Wall-Street: Cine se ocupa de strategia Leo in 2002? Cat de bine dezvoltat era pe atunci acest concept in publicitatea romaneasca?

Razvan Matasel: Hanny Bratu a ocupat pozitia mea. Bine, ea facea si New Business. A plecat apoi la Connex sa lucreze ca director de comunicare. Cat de dezvoltat era ? Eram vreo 3-4 oameni de strategie in toata industria.

Click aici
pentru a citi restul interviului.


Despre autor:

Wall-Street

Citeste articolul integral in Wall-Street

Sursa: Wall-Street


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.