Activand pe piata inca din 1994, agentia de turism Visit Romania a decis sa ramana fidela incoming-ului si organizarii de evenimente sportive, pregatind pentru toamna acestui an dezvoltarea unui compartiment de outgoing cu servicii turistice tailor-made. Mutarea se datoreaza evolutiei pietei autohtone de turism, care va deveni si mai interesanta in urmatorii trei ani, sub semnul tour operatorilor straini, apreciaza agentia

“In urmatorii trei ani vom vedea mutari spectaculoase din piata de turism din Romania. Piata va suferi o transformare in sensul ca tour operatorii din Europa si din afara Europei vor dori sa intre in Romania. Nu au facut-o pana acum pentru ca nu a ajuns piata la nivelul care sa ii intereseze. Acum, piata este interesanta. Va fi foarte greu pentru o agentie din Romania sa reziste in fata acestor competitori, pentru ca ei vin cu forta si logistica net superioara”, a declarat, pentru Wall-Street, Adrian Albu (foto), director general Visit Romania.

Albu sustine ca pasul urmator va fi asocierea agentiilor locale cu tour operatori din afara pentru a-si mari piata de desfacere, existand deja agentii care au facut acest pas sau au preferat asocierea cu investitorii interesati de zona de turism romanesc.

Piata turistica din Romania este destul de competitiva, in opinia lui Albu, cu un numar foarte mic de agentii tour operator care ofera programe proprii si o multime de agentii mici axate pe revanzare, cel mai adesea turism de masa pentru romanii care prefera sa isi petreaca vacantele in strainatate, chiar si pe bani putini.


Despre autor:

Wall-Street

Citeste articolul integral in Wall-Street

Sursa: Wall-Street


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.