Lansat cu o investitie minima de 25.000 de euro, The History Channel HD va oferi informatii variate, de la istorie antica si contemporana, istorie militara si conflicte, pana la fenomene inexplicabile si evenimente speciale din lumea intreaga, potrivit PR manager-ului Zonemedia Networks, Andreea Dobrica.
Totodata, publicul roman va avea acces, din luna octombrie, si la versiunea analogica a televiziunii, The History Channel.
“Ambele canale vor fi disponibile din octombrie in Romania, insa vor avea grile de programe diferite, dar bineinteles legate de istoria mondiala si intr-un caz si in celalalt. Si pretul de vanzare este diferit, HD fiind mai scump asa cum e de asteptat”, a declarat Andreea Dobrica, pentru Wall-Street.
Programele televiziunii se vor adresa in special barbatilor cu varste cuprinse intre 30 si 65 de ani, un target extins fiind reprezentat de femeile si barbatii cu varste intre 18-65 de ani, din mediul urban, cu venituri medii si mari.
Despre autor:
Citeste articolul integral in Wall-Street
Sursa: Wall-Street
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Spațiile verzi și eficiența energetică, viziunea pentru un București sustenabil
Sursa: green.start-up.ro
-
Dan Mihăescu: Ce trebuie să știe fondatorii despre GapMinder Fund II?
Sursa: start-up.ro
-
Secretele vedetelor de la Hollywood pentru un machiaj impecabil. Tehnici și...
Sursa: garbo.ro
-
Venituri de peste 300 de milioane de euro pentru Jumbo, în 2023. Care sunt...
Sursa: retail.ro
-
Cum se poate evita insolvența. Expertul care s-a ocupat de cazul Blue Air:...
Sursa: wall-street.ro
-
Afirmații delirante din partea unui preot: femeile agresate se*ual trebuie să...
Sursa: kudika.ro
-
UniCredit vede oportunități de consolidare în România
Sursa: futurebanking.ro