Firma germana Muller, cea de-a doua companie producatoare de lactate din Europa, prezenta in Romania incepand de saptamana trecuta, a anuntat ca vizeaza, pana la sfarsitul anului viitor, o pozitie in Top 3 jucatori pe piata autohtona de iaurturi, urmand sa investeasca in special pe segmentul brand awareness

In plus, planurile Muller pentru tara noastra includ si construirea unei fabrici si a unei retele proprii de distribuitie.

Muller a intrat in Romania, in urma cu un an, printr-un joint venture cu CBC Group Israel, companie partenera si a producatorului de bere Carlsberg in Romania si Israel.

Producatorul german de lactate a patruns oficial pe piata interna cu doua sortimente de iaurt – Froop si Muller Bianco. Iaurtul cu fructe Froop, disponibil incepand de saptamana trecuta, cuprinde cinci arome – capsuni, portocale, zmeura, cirese, piersici-maracuia.

”Piata de iaurturi din Romania este foarte dinamica, se bucura deja de o oferta variata de produse. Datorita aderarii Romaniei la Uniunea Europeana putem prevedea cresterea acestui sector, este loc si pentru alti jucatori care sa intre si sa-si prezinte inovatiile”, a declarat Tzafrir Granat (foto), vicepresedinte marketing Muller Dairy Romania.


Despre autor:

Wall-Street

Citeste articolul integral in Wall-Street

Sursa: Wall-Street


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.