David Katz, care pana in 2007 a condus departamentele de sport si divertisment din cadrul Yahoo, se afla in prezent la conducerea unui site care rivalizeaza cu jucatorii de pe piata site-urilor de sport ca ESPN, Yahoo, Fox Sports, Major League Baseball si AOL, scrie International Herald Tribune.

Katz este de parere ca site-ul sau, SportsFanLive.com, care va fi lansat oficial in aceasta saptamana, va cuprinde un numar substantial de sustinatori al versiunii sale cu continut personalizat, retea sociala si jocuri. Potrivit lui Katz, competitorii sai au crescut exagerat de mult, devenind extrem de aglomerati pentru vizitatorii lor.

"Toate aceste site-uri sunt, pana la urma, la fel. Sunt construite pe acelasi ADN media traditional", a declarat Katz. El a adaugat ca aceste site-uri nu au fost construite pentru urmatoarea generatie si pentru nevoile in schimbare ale iubitorilor de sport.

Dupa ce a petrecut sase luni pentru a construi acest plan, Katz priveste aceasta provocare cu o incredere care tinde spre obraznicie. Principiul site-ului lui Katz este dat de felul prin care uneste in mod natural o caracteristica cu alta pentru a crea o cumunitate care se va transforma foarte repede intr-un virus. De aceea, in loc sa se conecteze la retelele sociale pentru a accelera raspandirea acestui virus, SportsFanLive va deveni propriul Facebook.

Utilizatorii vor putea sa personalizeze site-ul (asemenea MyESPN sau MyYahoo) in functie de echipele si jucatorii preferati si vor primi o gramada de stiri actualizate de la peste 4.500 de surse.

Click aici pentru a afla care sunt atuurile pe care mizeaza SportsFanLive.com.


Despre autor:

Wall-Street

Citeste articolul integral in Wall-Street

Sursa: Wall-Street


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.