Katz este de parere ca site-ul sau, SportsFanLive.com, care va fi lansat oficial in aceasta saptamana, va cuprinde un numar substantial de sustinatori al versiunii sale cu continut personalizat, retea sociala si jocuri. Potrivit lui Katz, competitorii sai au crescut exagerat de mult, devenind extrem de aglomerati pentru vizitatorii lor.

"Toate aceste site-uri sunt, pana la urma, la fel. Sunt construite pe acelasi ADN media traditional", a declarat Katz. El a adaugat ca aceste site-uri nu au fost construite pentru urmatoarea generatie si pentru nevoile in schimbare ale iubitorilor de sport.

Dupa ce a petrecut sase luni pentru a construi acest plan, Katz priveste aceasta provocare cu o incredere care tinde spre obraznicie. Principiul site-ului lui Katz este dat de felul prin care uneste in mod natural o caracteristica cu alta pentru a crea o cumunitate care se va transforma foarte repede intr-un virus. De aceea, in loc sa se conecteze la retelele sociale pentru a accelera raspandirea acestui virus, SportsFanLive va deveni propriul Facebook.

Citeste si:

Utilizatorii vor putea sa personalizeze site-ul (asemenea MyESPN sau MyYahoo) in functie de echipele si jucatorii preferati si vor primi o gramada de stiri actualizate de la peste 4.500 de surse.

Click aici pentru a afla care sunt atuurile pe care mizeaza SportsFanLive.com.