In anul 2004 cei de la Adidas au decis ca trebuie sa schimbe ceva in politica lor de dezvoltare si au optat pentru o campanile de PR si publictate pentru a se pozitiona pe piata. Compania Adidas a fost privita mult timp ca un “urias adormit”, dar in anul 2004 a reusit sa atace piata de materiale sportive printr-un mesaj cu rezonanta foarte mare: “Impossible is nothing”.
Spoturile publicitare il infatisau pe "tanarul" pugilist Muhammad Ali alergand alaturi de fiica sa si alti sportivi celebri ai zilelor noastre. Ambele reclame s-au bucurat de un succes fantastic, iar Adidas isi gasea, dupa 56 de ani de existenta, sloganul si pozitionarea.
Sunt produsele din Romania falsuri, citeste articolul aici si invata sa faci diferenta.
Despre autor:
Citeste articolul integral in Yuppy
Sursa: Yuppy
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
YAYA Baby Food - cum creezi o afacere din mâncare sănătoasă pentru bebeluși
Sursa: start-up.ro
-
Inițiativa europeană prin care România ar putea recicla mai eficient sticla
Sursa: green.start-up.ro
-
Laura Olaru, antreprenoarea care a pariat totul pe genți: Trebuie să fii un...
Sursa: retail.ro
-
Cătălin Chirieac, Raiffeisen Bank: Clienții folosesc, în principal, 3...
Sursa: futurebanking.ro
-
Până acum, doar singurătatea mi-a fost fidelă
Sursa: kudika.ro
-
Care este ziua ta norocoasă în săptămâna 1-7 aprilie în funcție de zodie
Sursa: garbo.ro
-
Horia Constantinescu a anunțat că pleacă de la șefia ANPC. Care e motivul...
Sursa: wall-street.ro