Aproximativ o treime din cei 6,4 milioane de utilizatori de Internet inregistrati in Romania sunt familiarizati cu achizitia de servicii turistice online, au declarat, pentru Wall-Street, reprezentantii Business Travel, citand un studiu al companiei de consultanta Metromind

Business Travel: 32% din internautii romani cumpara servicii turistice online “Raspunsul pietei la solutia online oferita de decoleaza.ro este peste asteptari”, constata Paula Dobrescu (foto), general manager Business Travel, care si-a propus sa cucereasca piata ticketing-ului online cu proiectul decoleaza.ro, in urma unei investitii de 100.000 de euro.

In ultima perioada, agentiile de turism iau in calcul serios promovarea de site-uri online pentru vanzarea biletelor de avion, dar si a unor servicii adiacente. Studiul Metromind precizeaza ca majoritatea romanilor, atunci cand cumpara online, sunt interesati in proportie de 37% de calitatea produselor.

Aproximativ 21% sunt atrasi de posibilitatea de a economii bani platind mai putin, in timp ce doar 19% considera plata online ca o modalitate de a petrece timpul intr-un mod agreabil, fara sa fie nevoie sa se deplaseze in magazine sau la agentiile de turism.


Despre autor:

Wall-Street

Citeste articolul integral in Wall-Street

Sursa: Wall-Street


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.