Cifra de afaceri inregistrata de compania producatoare de vin Murfatlar, in primele sapte luni, a crescut cu 31% fata de aceeasi perioada a anului trecut, ajungand la 72 de milioane de lei, potrivit Laurei Musat, PR-manager in cadrul Murfatlar

Daniel Negrescu, brand manager in cadrul aceleiasi companii, spune ca brandurile care aduc cele mai mari vanzari pentru Murfatlar sunt "Zestrea Murfatlar", "Lacrima lui Ovidiu", "3 Hectare", "Sec de Murfatlar", "Zaraza", "Premiat Murfaltar" si "Babanu".

Ce branduri au crescut afacerile Murfatlar in primele sapte luni “Lor li s-a adaugat anul acesta inca un brand care conteaza in cifra de afaceri a Murfatlar, Conu Alecu. Sortimentul este o gama de vinuri demiseci, care in prima jumatate a anului 2008 si-a dublat vanzarile fata de aceeasi perioada a anului trecut”, sustine Daniel Negrescu, citat de NewsIn.

Productia de vin estimata pentru anul acesta este de aproximativ 21 de milioane de litri, cu cinci milioane de litri mai mare decat in 2007.

In ceea ce priveste exporturile companiei, pentru 2008, reprezentantul Murfatlar estimeaza ca 20% din productia totala va merge la export.

Potrivit lui Daniel Negrescu, compania exporta vin in SUA, care reprezinta cea mai mare parte a vanzarilor externe, si China, dar si in tari precum Italia, Spania, Israel, Finlanda si Germania.


Despre autor:

Wall-Street

Citeste articolul integral in Wall-Street

Sursa: Wall-Street


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.