"Acum, 3G-ul e inteles in cea mai mare parte drept video telefonie. Nu ca nu ar fi asa, dar departe gandul de dezvoltare a 3G pentru asa ceva. Aceasta idee predomina in randul consumatorilor obisnuiti. Nu se aplica insa si oamenilor de afaceri. Cred insa ca iPhone se va vinde in principal catre consumatorul de rand, indiferent de pretul la care va sosi pe piata", a declarat redactor-sef adjunct si directorul laboratorului de test PC Magazine Romania, Cristian Lacraru, citat de NewsIn.

Potrivit specialistilor, iPhone poate contribui la dezvoltarea 3G, dar mai ales a continutului ce poate fi accesat cu 3G, in conditiile in care Romania a avut si are un ritm foarte bun de absorbtie a tehnologiei.

Astfel, "un echipament in plus, mult diferit de ce se afla acum pe piata, cu design si functionalitati absolut interesante, poate schimba putin din perceptia 3G-ului si poate contribui la o dezvoltare intr-o noua directie a acestuia. Cresterea vitezelor de manipulare a datelor si educarea si informarea consumatorilor vor dezvolta aplicatii noi, dar mai ales continut. Iar directia corecta este catre servicii. Continutul se va dezvolta mult iar echipamentele cu ecrane mari si functionalitati extinse, asa cum este iPhone, vor aduce unealta in mana consumatorului devorator de continut", considera Lacraru.