Compania este increzatoare in ceea ce priveste nivelul vanzarilor pentru anul in curs, in ciuda cresterii pretului la carburanti si a cererii scazute de masini in Statele Unite si Japonia, cele mai mari piete de desfacere ale Mazda.
Totodata, producatorul de masini se asteapta sa creasca vanzarile, la 1,48 milioane de unitati, potrivit Motor Authority.
Lansarea unui numar semnificativ de modele noi pe piata (Mazda2, Mazda6 si modelul CX-9), pe parcursul anului trecut, a ajutat compania auto sa raporteze un rezultat puternic.
Despre autor:
Citeste articolul integral in Wall-Street
Sursa: Wall-Street
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Spațiile verzi și eficiența energetică, viziunea pentru un București sustenabil
Sursa: green.start-up.ro
-
Dan Mihăescu: Ce trebuie să știe fondatorii despre GapMinder Fund II?
Sursa: start-up.ro
-
Secretele vedetelor de la Hollywood pentru un machiaj impecabil. Tehnici și...
Sursa: garbo.ro
-
Venituri de peste 300 de milioane de euro pentru Jumbo, în 2023. Care sunt...
Sursa: retail.ro
-
Cum se poate evita insolvența. Expertul care s-a ocupat de cazul Blue Air:...
Sursa: wall-street.ro
-
Afirmații delirante din partea unui preot: femeile agresate se*ual trebuie să...
Sursa: kudika.ro
-
UniCredit vede oportunități de consolidare în România
Sursa: futurebanking.ro