Auto 12 Martie 2008 04:58
Compania de automobile Toyota va initia o campanie de promovare a modelului Corolla sedan folosind, in schimbul a 4 milioane de dolari, strategia siteului YouTube.

Toyota, 4 mil. dolari pentru a se promova pe YouTube Campania desfasurata de Toyota Motor Corp. este una din cele mai elaborate si mai scumpe din istoria YouTube. Producatorul de masini a platit aproximativ 4 milioane de dolari (2,6 milioane euro) pentru alianta site-ul detinut de Google.

Exista o lipsa de conexiune intre publicitate si consumatori pe siteurile sociale, desi marketingul online a cunoscut, in ultima vreme, un avant extraordinar, informeaza MediaBuyerPlanner.com.

In timp ce reclamele scad in continut, advertisingul, ca domeniu, creste considerabil – prin bannere si videoclipuri publicitare. Publicitarii urmaresc sa capitalizeze popularitatea siteurilor, care se relanseaza prin jocuri si alte continuturi interactive.


Despre autor:

Wall-Street

Citeste articolul integral in Wall-Street

Sursa: Wall-Street


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.