Inca din 2000, in fiecare vara, studentii care isi doresc sa schimbe in bine lumea in care traiesc, se intalnesc in cadrul primei scoli de vara din Romania. Tema de anul acesta, va aduce impreuna studenti pasionati de domeniul brandingului de tara, care isi doresc sa transforme Romania intr-o tara cu personalitate puternica, a carei imagine sa fie perceputa pozitiv atat in interiorul cat si in exteriorul granitelor.

Avem nevoie de un brand de tara, iar daca da, atunci cum il putem construi? Aceasta este doar una dintre intrabarile la care participantii Scolii de Vara „Romania Secolului XXI” vor incerca sa raspunda, alaturi de invitati precum Dan Puric, Dumitru Bortun, Lucian Trasa si multi altii. Cei 25 de participanti, studenti din toata tara, vor veni in Bucuresti pentru a asista la workshopuri, conferinte si dezbateri pe tema brandului de tara.

Editia de anul acesta va avea si o finalitate practica: cea mai reusita campanie de branding a Romaniei pe care participantii o vor realiza in cele 2 saptamani, cele mai bune eseuri si cele mai sincere testimoniale vor aparea intr-o brosura ce va fi distribuita in institutii si ministere.

Citeste si:

“Rebranding Romania este pariul pe care il fac cu mine însămi ca tinerii in Romania au un cuvant de spus. Sigur, nu putem sa rebrandam Romania in doua saptamani, dar putem sa oferim varianta noastra de brand de tara, pe care sa incercam sa o facem cunoscuta. Cred in potentialul tinerilor “frumosi” care ma inconjoara zi de zi si sunt convinsa ca ne putem implementa ideile daca avem incredere in noi.” Ioana Dinica, Project Manager Scoala de Vara “Romania Sec. XXI”

Pentru mai multe informatii privind inscrierea la acest proiect, precum si detalii despre desfasurarea propriu-zisa a evenimentului, va invitam sa vizitati site-ul: www.scoaladevara.com si blogul www.rebrandingromania.wordpress.com .